Еве како функционираат PvP зоните во Diablo 4

Diablo 4

Diablo 4 не е MMO игра и во најголем дел играчите ќе имаат соло или ко-авантури. Сепак, како што беше најавено за време на првото претставување на играта, ќе има некои делови од мапата дизајнирани за PvP пресметки во кои играчите можат да се борат меѓусебно. На годинешниот BlizzCon научивме неколку нови детали за нив, почнувајќи од самото име на оние зони што ќе се викаат „Fields of Hatred“.

Зоните Fields of Hatred не се само арени, туку нешто слично на концептот „Dark Zone“ во серијата „Division“. Значи, во нив има активности и мисии на PvE, но тој дел од картата е споделен со други играчи кои исто така се во слични мисии како тебе. Сите овие мисии се опционални, но тие носат награди што инаку не можете да ги добиете на друго место во играта.

Исто како и во Division, овие зони имаат своја посебна валута наречена „Shards of Hatred“ што се добива со тепање на противници. И повторно – исто како и во Division, шардовите што ќе ги добиете мора да бидат прочистени на олтарите, а процесот на чистење е ритуал кој ве прави мета, така што другите играчи во близина можат да се обидат да ги украдат вашите шардови. Ако успешно ги исчистите парчињата, не можете да ги изгубите. Тие се предмети на суета – ви помагаат да се истакнете меѓу другите играчи и можете да ги набавите само во Fields of Hatred.

Ако ве интересира класично PvP, во Diablo 4 ќе има систем наречен  Vessel of Hatred кој става мета на најуспешниот играч во одредена зона, принудувајќи го да го задржи тој статус што е можно подолго. Оние што ќе успеат да го убијат добиваат мал бонус, иако не е дефинирано каков вид.

Blizzard исто така рече дека PvP зоните нема да имаат отстапки за оние играчи кои го бараат ултимативниот предизвик да играат со опцијата permadeath (хардкор режим). Во тој случај, PvP нема да го заштити играчот на кој било начин, така што неговиот лик трајно ќе исчезне умирајќи во PvP зоната, исто како кога ќе биде претепан од AI противниците.