AMD FidelityFX Super резолуцијата ќе биде имплементирана во Unreal и Unity Engine

AMD

AMD минатиот месец ја лансираше својата техника наречена FidelityFX Super, со што се подобруваат перформансите на компјутерските гејмери ​​во одредени игри преку зголемување на резолуцијата од пониска во поголема. Иако оваа техника може да се користи и на AMD и на Nvidia графичките картички, FSR помина во релативно незабележано по лансирањето.

Техниката беше поддржана во само неколку игри како што се Dota 2 и Godfall, додека од друга страна  DLSS на Nvidia е поддржана во Red Dead Redemption 2, Doom Eternal, Rainbow Six Siege, No Man’s Sky, Metro Exodus и многу други игри. За сега, прилично е јасно кој е во водство.

Сепак, FSR на AMD доби значителен „ветер одзади“ со најава дека во иднина ќе биде инсталиран природно во два често користени возачи – Unreal Engine и Unity. Во моментов, FSR е поддржан во бета верзијата на Unity и како ажурирање за регистрирани програмери кои користат Unreal Engine.

Ова не значи дека сите игри во Unity и Unreal автоматски ќе го поддржуваат FSR, но спроведувањето на оваа техника во игрите во иднина треба да биде побрзо и помалку побарувачки за програмерите. Само имајте на ум дека ова ќе се однесува претежно на идните игри развиени во Unity и Unreal – постарите треба да се ажурираат.

Ако сакате да видите колку вашата графика има корист од FSR, AMD подготви мало технолошко демо што можете да го преземете на оваа страница.