Electronic Arts не се откажува од идејата за ТВ реклами во своите игри

EA

Electronic Arts е еден од првите партнери на платформата playerWON, која служи за промотивни видеа преку видео игри.

EA Adds, Then Quickly Removes, Ads From UFC 4 After Fans Go Ballistic

Промотивната содржина или рекламите во играта честопати се омразени меѓу гејмерите на конзолите и компјутерите. На мобилен телефон, луѓето толерираат реклами бидејќи игрите се бесплатни, но кога плаќате за играта, тогаш не сакате да гледате реклами во неа. Минатата година, играчите на EA Sports UFC 4 ова јасно и гласно му го соопштија на тимот од Electronic Arts, кој мораше да се извини за вметнување реклами во играта – и оние што не можат да се прекинат.

Сепак, се чини дека Electronic Arts не се откажала од идејата да заработат дополнителни пари преку своите игри, служејќи реклами во нив. Овој пат тие би можеле да користат поитриот пристап преку новата платформа наречена playerWON.

Имено, playerWON е нова платформа од Simulmedia преку која играчите можат да се регистрираат за да гледаат реклами од 15 до 30 секунди. Зошто некој би го сторил тоа? Од истата причина зошто тоа го правиме во игри за мобилни телефони – пуштаме реклами за да добиеме некој бонус во игрите.

Преку бонуси до реклами

Значи, можно е во иднина Electronic Arts да ви дава одредени придобивки во своите игри на дневна или неделна основа, ако сте регистрирани на playerWON или некоја слична платформа за дистрибуција на реклами. Тие лесно можат да ја програмираат врската помеѓу нивната игра и платформата playerWON за да прикажуваат реклами во нив на тој начин.

Незгодниот дел од приказната е дека можете да кажете дека гледањето реклами е опционално, но во исто време тие можат да ве примамат со бонуси што можеби нема да можете да ги добиете играјќи. Сличен принцип веќе постои во светот на мобилните игри што го поставуваат времето за зафаќање до следната игра, но можете, на пример, да добиете уште една шанса ако погледнете реклама од 30 секунди.

Платформата PlayerWON го имаше првото тестирање на играчите на играта на Tencent, SMITE. Тестирањето покажа дека 22% од играчите се повеќе заинтересирани да ја играат играта и да гледаат реклами, ако тоа им донесе каква било корист во играта.