Electronic Arts патентираше систем што би ги „принудил“ играчите да гејмаат подолго

EA

Знаеш, кога ќе си речеш, ќе играм само еден гејм за кратко време, а потоа ќе го изгубиш и ќе играш друг и така натаму се додека не победиш – дека не играше залудно? Electronic Arts се чини дека сака да ги охрабри играчите кои играат игри во пократки прилики да гејмаат подолго – со динамично зголемување на нивото на предизвик, односно тешкотијата на играта.

Пред неколку дена беше објавен нивниот патент за систем кој автоматски ја прилагодува „тежината“ на играта во многу мали мерки, и што е најважно – во позадина, без знаење на играчот. Не е нов концепт – слично користен и сè уште се користи во еден куп други игри – еден од најпознатите примери за динамична промена на тежината е култниот Resident Evil 4. Сепак, целта на овој систем развиен од Electronic Arts не е да се направи потешко или полесно е за играчот да игра во зависност од неговите вештини, наместо од идејата дека со малку зголемување на тешкотијата за игра, играчите можат да останат во играта подолго.

На пример, ако имате половина час да играте и играта ви дава предизвик што не успеете да го решите за тие половина час, постои можност да играте неколку минути подолго за да не се чувствувате како да сте потрошиле тие половина часа не прават ништо. EA се чини дека има за цел да ја искористи таа шанса за продолжена игра.

Professional Gamer With Long Beard In Front Of Powerful Gaming.. Stock  Photo, Picture And Royalty Free Image. Image 137793521.

Зошто дури им е важно колку долго некој ги игра нивните игри? Како по правило, оваа ставка е исклучително важна затоа што колку подолго играчот е во игра, толку се поголеми шансите нешто да му биде продадено или шансите тој да стане лојален потрошувач на франшизата. На крајот на краиштата, повеќето играчи можат да играат само една игра истовремено, и ако играте игра на Electronic Arts, тоа значи дека не играте игра на друга компанија, што е исто толку важно за EA кога ќе започнат споредбите со други компании на пазарот.

Се разбира, како и обично – системот за автоматско менување на тежината со цел продолжување на играта засега е само патент. И тоа значи дека не мора да се материјализира и да се користи во игра, или повеќе. Единственото прашање е – дали Electronic Arts ќе биде транспарентен ако системот се користи еден ден.